AudiWorld Forums - Search Results

Go Back  AudiWorld Forums > Search Forums
Reload this Page >

Search Results

 
Search: Posts Made By: Wind-n-Water
Showing results 1 to 25 of 489
Search took 0.25 seconds.
03-17-2009, 01:41 PM
Replies: 15
Views: 1,112
Posted By Wind-n-Water

Ha, you may NOT want me to be your instructor! I...

Ha, you may NOT want me to be your instructor! I might not even get the certification, as my reflects (both hand<>eye & brain<>mouth) are slooooow. :o
03-17-2009, 01:37 PM
Replies: 15
Views: 1,112
Posted By Wind-n-Water

I guess that means... Sux to be you and I!...

I guess that means...
Sux to be you and I! :rolleyes:

Hey, you going to 20th yr of Miata special this wkend @ Laguna? I think PDXA4 is...(?)
03-17-2009, 10:18 AM
Replies: 5
Views: 492
Posted By Wind-n-Water

dang it! This proves that my 'anti-bump' method...

dang it! This proves that my 'anti-bump' method (described in the other thread) did NOT work. :(
03-17-2009, 09:13 AM
Replies: 15
Views: 1,112
Posted By Wind-n-Water

Woot! Just signed up for the ACNA Instr Certification Clinic in April... :)

Woot! Just signed up for the ACNA Instr Certification Clinic in April at Thunderhill! Not sure if I'm an instructor material, but would like to give it a try and find out. ...realizing it's more...
03-16-2009, 09:20 AM
Replies: 28
Views: 1,330
Posted By Wind-n-Water

Happy Birthday Tony!

Happy Birthday Tony!
03-16-2009, 09:19 AM
Replies: 28
Views: 1,330
Posted By Wind-n-Water

LoL! pooh Tony...

LoL! pooh Tony...
03-16-2009, 09:17 AM
Replies: 26
Views: 1,360
Posted By Wind-n-Water

wait! compress air alone was able to 'blow' that crimp out? wow, didn't thought of that!

Yeah, I saw u had to heat it to soften it. How much psi? dang, I guess over pressuring it &amp; blow a fish-mouth failure wasn't a concern...






yeah... I said 'fish-mouth' :P
<img...
03-16-2009, 09:02 AM
Replies: 11
Views: 1,011
Posted By Wind-n-Water

damnit! :op

damnit! :op
03-15-2009, 11:27 PM
Replies: 11
Views: 1,011
Posted By Wind-n-Water

...it. (happy now?) &gt;-O

...it. (happy now?) &gt;-O
03-15-2009, 09:41 PM
Replies: 11
Views: 1,011
Posted By Wind-n-Water

how 'good' do u need?

if yourself are a track junkie/racer and it's for a daily driven track car, and not looking for top show room quality...

The owner of Hampton's <a...
03-15-2009, 01:27 PM
Replies: 18
Views: 546
Posted By Wind-n-Water

i hope the 'post tree' for each thread could be open up, like folder view on File Mgr...

otherwise, no one would catch all the jabs we give each other... unless the thread was tracked from the get'go. :o\

Good thing I got many of you freaks on my facebook already!
03-15-2009, 09:26 AM
Replies: 3
Views: 303
Posted By Wind-n-Water

damn, i wouldda busted my arse severely on that...

damn, i wouldda busted my arse severely on that log ride. nice!
03-15-2009, 01:45 AM
Replies: 1
Views: 273
Posted By Wind-n-Water

Paging Potomac. From a few days ago... Who the heck is Bernie? who's Bernard?

I had to google everything up! Hope my response was aligned with the effect you were look'n for. But, truthfully... LoL, Do you think it was even noticed?
03-14-2009, 09:11 AM
Replies: 12
Views: 667
Posted By Wind-n-Water

iirc, his folk's home is Eastern PA (Allentown...

iirc, his folk's home is Eastern PA (Allentown area)...
03-13-2009, 09:01 AM
03-13-2009, 08:53 AM
Replies: 27
Views: 807
Posted By Wind-n-Water

<does a double take> LoL! You mean like this one here also?

:P

<img src="http://pictureposter.audiworld.com/18954/spring_2008_vir_skidpad.jpg">
03-12-2009, 07:12 PM
Replies: 8
Views: 603
Posted By Wind-n-Water

That's Café Viennois (with an 'i'). You don't frequent often, do you...?

We'll tolerate but in the future, please restraint your peasantry awe from a distance. Otherwise, your ration of privileged information may be at jeopardy.
03-12-2009, 03:43 PM
Replies: 21
Views: 876
Posted By Wind-n-Water

damnit you!

You've got me thinking about it now! LoL
;)
03-12-2009, 12:03 AM
Replies: 21
Views: 876
Posted By Wind-n-Water

250rwhp?! Agree, 1.8 brakes aren't gonna be enough! heck, many other components of the car

aren't gonna be enough &amp; will likely fail. I musta missed the 250 # in the ad. Tho to get that type of pwr out of a 1.6L, the boost would need to be cranked up pretty high -&gt; low reliability. Mazda's...
03-11-2009, 04:57 PM
Replies: 21
Views: 876
Posted By Wind-n-Water

LoL! We must both have the same carrot up our...

LoL! We must both have the same carrot up our arse from being at the end of the day
03-11-2009, 04:51 PM
Replies: 11
Views: 579
Posted By Wind-n-Water

easy now, NJ is nice once you get away from EWR!...

easy now, NJ is nice once you get away from EWR! ;) Grew up a Jersey boy --&gt;
03-11-2009, 04:48 PM
03-11-2009, 04:37 PM
Replies: 21
Views: 876
Posted By Wind-n-Water

LoL! just love reading $$ 'invested' in ads... that is called 'spend', NOT investment! :) [added]

'race ready' yet zero mention of safety equipments.

Cars like that, I'll be more than glad to give them point by's on the track... But if/when I see their drivers crawling under the car fix'n it...
03-11-2009, 04:35 PM
Replies: 21
Views: 876
Posted By Wind-n-Water

that's a rediculously low price for all of that stuff.... *IF*

everything is running RELIABLY, which is hard to judge on a test drive. Being that many people's brain goes to the OFF position when HP numbers are dangled before their eyes... and the fixation is on...
Showing results 1 to 25 of 489
 


 
Forum Jump

Contact Us - Archive - Advertising - Cookie Policy - Privacy Statement - Terms of Service

© 2019 MH Sub I, LLC dba Internet Brands

We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.